joulukuuta 15, 2010

austria

Julia: Niin tossa viime postauksessani taisin sanoo jotain siitä mun Itävallan reissusta. Kävin siellä joskus isänpäivän aikoihin, eli siitä tosiaan on jo aikaa. Anyways, aattelin nyt kuitenki laittaa tännekki muutaman kuvan sieltä :) Täältä tullee

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Oli aika spooky sumu, se vaan nous ihan yhtäkkiä tuolta alempaa.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Käytin keltaista pehkoani Alpeilla. Tsih.

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Laatufotoa puhelimella. Ei ihan viittiny raahata järkkäriä tuonne, tuntu että oltiin jo muutenki melko vaarallinen yhdistelmä mun vuokralaudan kans.

Pakko jakaa vielä yks juttu, liittyen H&M:n alennusmyynteihin. Olin aika vakaasti päättäny, että en ees vilkase sinne päin, koska meen jotenki aina ihan sekasin kaikkien aletuotteiden keskellä, mikä ei oo hyvä juttu mun säästökuuria aatellen. Ajatus "täähä on alessa, siispä jos ostan tän niin sitä voi sanoa melkein säästämiseks" on mun bravuuri. Tänään kuitenki menin sinne mutta mitä hittoa, lähdin pois tyhjin käsin! Vaikka kokeilin sellasta söpöä haalarisysteemiä, jonka oisin voinu ihan hyvin ostaa. Mielenkiintosta, mistähän oon yhtäkkiä löytäny itsehillinnän?

2 kommenttia:

Riikka kirjoitti...

Kivoja kuvia, varsinkin noi sumukuvat on aika hienoja!

Julia kirjoitti...

kiitos! :)