marraskuuta 01, 2011

julia vs elektroniikka


Julia: Tarkotus oli postailla jo eilen, vaan eipä sujunut yhteistyö koneen kans. Aikani taisteltua luovutin, tiskasin ja menin nukkumaan. Aamulla sama show jatku, mutta tällä kertaa MINÄ VOITIN. Hahah, in your face, läppäri.



En vaan pysty ymmärtämään miten kaikki elektroniset vempaimet sotii aina mua vastaan. Aina. Otetaanpa toinen esimerkki nimeltä digiboksi. Elin muutettuani muutaman viikon ilman telkkaria ihan vaan siksi kun en yksinkertasesti saanu mitään kanavia näkymään (StadiTV:tä ei lasketa). Lopulta nielin ylpeyteni, tartuin luuriin ja pistin puhelua pikkuveljelle. "Oon oikeesti yrittäny jo kaikkee, järki lähtee, tuu auttamaan". No se sitten kävi ja jo vain alko pelittämään. "Mä vaan vaihtelin noiden piuhojen paikkoja". Siis mitä hittoa.



Ja tosiaan minä, tekniikan todellinen ihmelapsi, joka ymmärrän kaiken läppäreistäpuhelimistajakameroista, olen menossa stokkan elektroniikkaosastolle joulumyyjäksi. Tottakai.

Ei kommentteja: