toukokuuta 15, 2012

lucky strike

_MG_0033 _MG_0058 _MG_0024


Julia: Bujaa, nyt on matkat Berliiniin buukattu. Feels good, elämä hymyilee ja sillee. Varailin myös lentoja Ouluun jotta pääsen kreisibailaamaan Saaran ylppäreihin (oh yes honey, watch out) sekä Rovaniemelle toista perheenpuoliskoa moikkaamaan. Loma kun sattui kivasti kesäkuun ekalle viikolle, just sillon kun tää reissu olis smoothisti toteutettavissa.

Luonnollisesti pieni mutka matkassa: koska olen älykääpiö, en ottanut huomioon mahdollisten pääsykokeiden ajankohtaa, joka on siis samalla viikolla kuin mun tour de Pohjola. Tiätty. Eikä mulla myöskään oo peruutusoikeutta (vai peruutusturvaa? whatever) mun lipuille, että jos nyt käviskin niin _huonosti_ että mä oikeesti pääsisin sinne kokeisiin niin tulis kyllä tälle likalle vähän lisäkustannuksia.

Toisaalta stressaan todennäköisesti ihan turhasta, koska mahikset päästä edes sinne asti tässä hakuhässäkässä on aiika pienet. Varsinkin kun mun ennakkotehtävät oli mitä oli... Lucky me.

Ei kommentteja: