tammikuuta 21, 2011

swallow it

Saara: Päätin perjantai-illan viihteeksi järkyttää kaikki (ja itseni) vähän vanhemmalla kuvamatskulla...

Lähinnä mietin mun hiushistoriaa tätä tehdessä. Jos joku ei tiedä, niin mulla on aika, noh, värikäs menneisyys hiusten kanssa (mustasta platinaan, punaiset ja kaikki ruskeet välissä).

Ihmettelen miten oon nyt onnistunu pitämään tän värin näin pitkään, ehkä oon kasvanu aikuiseksi?

Harmittaa kyllä ihan rajattomasti että valtavat määrät kuvia on hävinny jonnekki bittiavaruuteen vuosien aikana koneitten kaatuessa.
Tässä kuitenki uus-vanhat otokset, kaikki lukioajoilta.

Image and video hosting by TinyPic

Ahahahahha söpöt. Joo, tässä esimerkki kuinka ihastuttavalta voi näyttää pohjoismainenjuurikasvu mustissa hiuksissa...


Image and video hosting by TinyPic

Värinpoiston oon nakannu päähäni niin monesti etten enää ees muista (!). Vielä ei oo näkyny kaljuuntumisen merkkejä. Ah rakastan tuota oranssihtavaa poronkusenkeltaista oksennus -sävyä.


Image and video hosting by TinyPic

Tää oli pakko laittaa koska repesin ihan täysillä :-------D siis tää on vaan about 1,5 vuotta vanha mutta näytän 12 vuotiaalta!??


Image and video hosting by TinyPic

One word: XXXL?


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Näitä brune-kuvia katon aina välillä vähän kaiholla...

Image and video hosting by TinyPic

Jostain syystä mun alitajunta ei koskaan pääse yli siitä että en oo tummaverikkö. Samastun aina esim. leffoissa yms. tummahiuksiseen ennen blondia. Unohdan vieläkin monesti että oma letti on vaalee eikä tumma :D

Näyttäähän tuo aika jeessiltä tuossa kuvassa mutta jos liikaa alkaa himottaa ni kaivan pari kuvaa tuolta kansioista jotka on semmosta sensured stuffia että tänne ei voi laittaa mutta vähenee kyllä välittömästi tummennus-halut.

2 kommenttia:

Julia kirjoitti...

meikä :--D ja teikä. en kestääää

Saara kirjoitti...

älä muuta sano Xd