tammikuuta 31, 2012

you don't fool me

2012_01_31
_MG_0054_MG_0046


Julia: Kuvat oli tarkotus ottaa kyllä ulkona, mutta kylmän sään johdosta studio siirtyi sisätiloihin. Iina kesti hyvin ulkonakin, minä luovutin ja kirmasin sokokselle lämmittelemään. Miten oon pärjännyt viime talven Oulussa, asteita se -20 ja meikäläinen pelkissä sukkahousuissa?


Jos muuten koskaan oon elämässäni repässy nii se ei oo kyllä ollu mitään tähän verrattuna: kävin tänään uimassa. Siis uimassa, uimahallissa. Oon viimeks tehny saman varmaan yläasteella, pakotettuna siis. Vähän kyseenalaistin mun uimataitoa, mutta mähän pysyin pinnalla. Eikä mun kimppuun hyökätty edes minkään valaanpyyntiharppuunoiden kanssa, joten kaikki hyvin! Uskallan ehkä mennä uudestaankin!

5 kommenttia:

iina kirjoitti...

hullu, mut juliaheeeei sainko mä siirrettyy mun valaspelon sulle ?!?! ilmeisesti.

Julia kirjoitti...

sait :D:D oli jäädä lähtemättä sen takia....

Saara kirjoitti...

hei! määgi oon just miettiny että tekis mieli käyä uimahallissa, on tehny mieli jo varmaa puol vuotta! hassua :)

Sita kirjoitti...

:D Haha huippu tuo valaanpyyntijuttu.

http://colours-and-carousels.blogspot.com/

Julia kirjoitti...

saara: noni, ei muutaku uimaan! suosittelen ;)

sita: heh... :D